شرایط تحویل بار در مسکو

شرایط تحویل بار در مسکو

شرایط تحویل بار در مسکو، علاوه بر مشخص بودن مبدا و مقصد مهم این است شما برای ارسال بار خود شرکتی با تجربه، مسئول و مطمئن را انتخاب کنید. شرکت مهرگان کارگو روسیه بیش از چند دهه می باشد که در زمینه حمل و انتقال بار از کشور روسیه به ایران خدمات رسانی کرده و با در نظر گرفتن زمانبندی و هزینه ها که مهمترین اولویت درخواست کنندگان است، تجربه درخشانی دارد. در ادامه با چگونگی و شرایط تحویل بار در مسکو ما را همراهی کنید. 

روسیه را بهتر بشناسیم …

این کشور پهناور در شمال اوراسیا واقع است که با 14 کشور آسیایی و اروپایی  مرز زمینی و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی و دریای بالتیک مرز آبی دارد. این کشور در زمینه حمل و نقل بین المللی دارنده مسیرهای متنوع دریایی، هوایی، ریلی و زمینی با تمامی کشورهاست. 

صنعت روسیه…

روسیه کشوری صنعتی محسوب می شود که پس از فروپاشی شوروی به اقتصاد بازار خود روی آورد و به منابع طبیعی و عظیم خود متکی شد. این کشور با تولید ناخالص داخلی توانسته هشتمین اقتصاد بزرگ جهان را به خود اختصاص دهد. و یکی از پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل، عضو گروه هشت، شورای اروپا، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل همسود است.

واحد پول روسیه 

واحد پول روسیه روبل است. 

شرایط تحویل بار در مسکو

پایتخت روسیه

شهر مسکو پایتخت کشور روسیه است که  بزرگ ترین شهر در قاره اروپاست و نقش مهم و اساسی در توسعه این کشور و جهان داشته است. 

ارتباط با متخصصین شرکت مهرگان کارگو روسیه از طریق واتساپ با شماره تماس های زیر⇓
00989335537964

کارگو بار مهرگان 

شرکت مهرگان کارگو با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه حمل و انتقال کالا از کشور پهناور روسیه، این امکان را فراهم کرده تا تجار و شاغلان هر حرفه ای در راستای پیشرفت، تنوع و کیفیت بتوانند حیطه کاری خود را وسعت ببخشند. و با در نظر گرفتن هزینه ها و زمانبندی مناسب جهت حمل و انتقال بار خود با شرکت مهرگان کارگو روسیه فعالیت کنند. در قدم اول تنها کافیست تا جهت کسب اطلاع از شرایط و مقدمه چینی های لازم با متخصصین شرکت از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید تا شما را همراهی کنند. 

شرکت مهرگان کارگو روسیه از کدام شهرها ارسال و فریت بار دارد؟

ارسال و دریافت کالای شما از مسکو (Москва):

شما می توانید بار و کالای خود را در شهر مسکو به انبارداری و شرکت مهرگان تحویل دهید و در طول این اقدام از زیبایی های بی پایان مسکو لذت ببرید. 

تحویل بار :

پس از پروسه مشخص شده بین 5-7 روز بارتان  را طبق درخواست شما در سراسر ایران تحویل خواهیم داد. 

فریت بار چیست؟

فریت به معنای بار است و اصطلاح فریت بار در صنعت حمل و نقل به خصوص حمل و ارسال به صورت هوایی، زمینی و دریایی گفته می شود. فریت بار در شکل های مختلفی از حمل و نقل های  درون شهری،بین المللی،بیرون شهری استفاده می شود. 

نوع بارهای ارسالی از روسیه 

1- بار مسافری 

2- بار تجاری 

مراحل و شرایط تحویل بار در مسکو و ارسال به ایران با شرکت مهرگان 

1- مشاوره تخصصی با تیم و مشاورین شرکت

2- ثبت سفارش و تحویل بار به انبارداری 

3- بسته بندی و تنظیم قرار داد

4- ارسال و فریت بار کالا

5- دریافت بار خود در مقصد مشخص شده

برای اطلاع از تعرفه هزینه ها و عوامل تاثیرکذار بر قیمت حمل کالا با متخصصین در ارتباط باشید
ارتباط از طریق واتساپ با شماره های زیر⇓
00989335537964

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *