خرید آنلاین از سایت های ترکیه

خرید آنلاین از سایت های ترکیه

خرید آنلاین از سایت های ترکیه

خرید آنلاین از سایت های ترکیه، اگر به دنبال خریدی رضایت بخش و امن هستید شما را با شرکت مهرگان ترکیه آشنا می کنیم. همچنین می توانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن محصولتان را از هر برند و فروشگاهی در سراسر دنیا خریداری و درب محل در ایران تحویل بگیرید. تنها کافی است با کمی گشت زدن در سایت های روز دنیا محصولات دلخواه خود را انتخاب کنید و با متخصصین ما در ارتباط باشید. 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما فقط کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید

00905346443920

دباره ما 

 مهرگان با 3 شعبه در کشورهای روسیه، ترکیه و ارمنستان بیش از چند دهه است که در زمینه خرید محصولات خورد و عمده امکان دسترسی محصولات با کیفیت و برندهای روز دنیا را برای هموطنان عزیز فراهم ساخته تا با توجه به در نظر گرفتن محدودیت های هزینه ای، زمانی و قانونی بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه کند. در همین راستا ساده ترین راه را برای خرید شما پیش رو گذاشتیم. 

برترین سایت های خرید ترکیه 

خرید از ترندیول Trend yol

ترندیول یکی محبوب ترین سایت های خرید در کشور ترکیه است که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع محصولات آغاز کرده. این سایت حدود 18 میلیون کاربر فعال دارد. این سایت توسط توسط Demet Mutlu تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگ‌ ترین سهامداران علی بابا است. این سایت حدود 400 شرکت پوشاک ترک را به فروش می رساند. برندهای پوشاک به نام Trendyol Milla برای زنان و Trendyol Man برای مردان در این وبسایت وجود دارد.

آنلاین شاپ ترندیول trendyol

خرید آنلاین از سایت های ترکیه

هپسی بورادا Hepsiburada 

هپسی بورادا با معنای همه چیز اینجاست، این فروشگاه با طیف مختلفی از انواع محصول یکی از سایت های پر طرفدار خرید در ترکیه است. این سایت با تمرکز بر مشتری مداری و ارسال سریع کالا دارای 8 میلیون مشتری می باشد.

آنلاین شاپ هپسی بورادا hepsiburada

خرید آنلاین از سایت های ترکیه

سایت N11

فروشگاه محصولات متنوعی را دسته بندی‌های مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، اسباب بازی، محصولات ورزشی و همچنین تمامی محصولات مراقبت از کودک و … را ارائه می‌دهد و می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید با قیمت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در آن پیدا کنید. همچنین تقریبا انواع لوازم یدکی که در بازار یافت نمی‌شوند، در سایت موجود است. در وب سایت N11 حراجی‌های شگفت انگیز و متنوعی برگزاری می‌شود که امکان خرید محصولات اصل را با قیمتی پایین را برای مشتریان فراهم می آورد.

آنلاین شاپ n11 

خرید آنلاین از سایت های ترکیه

نحوه خرید 

با توجه به این که این سایت ها با زبان ترکی هستند تنها با یک ترنسلیت ساده شما میتوانید محصول خو درا انتخاب کنید گرچه راه اده تری هم وجود دارد و آن هم این است که برند خود را با زبان لاتین در قسمت سرچ نوشته و محصول مورد نظر خود را در پنل دنبال کنید به عنوان مثال شلوار را انتخاب کنید دسته بندی های این محصول در صفحات بیشتری برای شما قابل دسترس خواهد بود. 

محدودیت ها چیست؟

با توجه به اینکه شما نیازمند آدرس و پرداخت هزینه از طریق مستر کارت یا حساب ترک امکان پذیر است شرکت مهرگان این کار را بر عهده دارد تا بعد از ارسال لینک محصول مورد نظر کالای شما را در کمتر از یک دقیقه خریداری کرده و به شما در ایران در محل تحویل خواهد داد.

راهنمای خرید کالا با مهرگان

1-  ویدئو 0 تا 100 مراحل خرید 

2- لینک مطالعه متن برای خرید کالا 

دسته بندی محصولات در برندهای روز دنیا

برای وارد شدن به فروشگاه ها فقط روی لینک های زیر ضربه بزنید.

1- فروشگاه مد و پوشاک 
2- محصولات بهداشتی و آرایشی
3- پوشاک اسپرت و تجهیزات ورزشی
4- کیف و کفش و جواهرات 
5- محصولات کودک و نوزاد
6- محصولات و برندهای خوراکی 
7- لوازم لوکس منزل و الکترونیک

شعار مجموعه ما ، رضایت مندیسرعت عملکرد خرید تا تحویل نزد مشتری و امنیت کالا می باشد قطعا رضایت شما باعث رشد ماست

تماس و راه های ارتباطی با ما

1-شماره تماس زیر از طریق پیام رسان ها (واتساپ و تلگرام و..)

00905346443920

 

2-برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما فقط کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید

00905346443920

یا

Qr Code

3-راه ارتباطی سوم در پایین صفحه پاسخ گوی آنلاین آماده پاسخ دهی می باشد.ß

 

کانال تلگرام ما ⇓

خرید آنلاین از سایت و فروشگاه های برتر دنیا
https://t.me/turkeymeh

 

صفحه اینستاگرام ما ⇓

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *