فروشگاه های مطرح دنیا

فروشگاه های مطرح دنیا

فروشگاه های مطرح دنیا، اگر به مد و پوشاک و برندهای محبوب اکسسوری علاقه مند هستید شما را به یک شاپینگ جادویی دعوت می کنیم. اینجا کلی محصول باحال در برندهای معتبر دنیا وجود داره . افتخار داریم در این مقاله همراهتون باشیم با معرفی فروشگاه آنلاین از برندهای روز دنیا و همچنین معرفی برندهایی که هر شخصی بنا بر سلیقه و معیارهایش به آن برند علاقه مند می باشد. در ابتدا فروشگاه رو بهتون معرفی میکنیم و بعد میریم برای اطلاعاتی درباره برندهای مطرح دنیا. 

فروشگاه آنلاین برندهای روز دنیا

فروشگاه ما با نام رسمی مهرگان در 3 کشور روسیه،ارمنستان و ترکیه شعبه دارد. ما بیش از چند دهه است که با افتخار میزبان و خدمات رسان هموطنان عزیز ایرانی هستیم. با توجه به اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از شغل های مطرح دنیاست و افراد بسیاری با در نظر گرفتن زمان، هزینه، سهولت در دسترسی و مواردی از این قبیل تمایل زیادی به خرید آنلاین دارند، ما این امکان را برای شما ممکن ساختیم. حالا از اینکه خیلی از برندها داخل ایران ما وجود ندارند و نمایندگی ندارند، فاکتور گرفتیم.

کار اصلی ما چیست؟

به لطف و درخواست شما دوستداران عزیز ما مسئول خرید کلیه محصولات و وسایلی که شما نیازمند آن هستید، از طریق آنلاین می باشیم. یعنی چی؟ یعنی محصولی که از فروشگاه های معتبر می خواهید طبق انتخاب شما از سایت رسمی آن برند، خریداری می کنیم و داخل ایران به شما درب منزل تحویل میدهیم.

فروشگاه های مطرح دنیا

فروشگاه های مطرح دنیا

مسئولیت شما چیست؟

شما لطف کنید یک فنجان قهوه دم کنید و در حین نوشیدن با گوشیتون وارد لینک زیر شوید.

خرید از برندهای معتبر دنیا سایت رسمی 

در قدم اول: 

دسته بندی های مربوطه مشخص است به عنوان مثال اگر قصد خرید لباس از برند زارا دارید، کافی است وارد لینک مد و پوشاک شوید و روی برند زارا کلیک کنید بله شما مستقیم روی سایت zara هستید. حالا کافی است هر محصولی رو که دوست دارید طبق سایز خودتون انتخاب کنید.

مرحله بعد:

لینک رو برای متخصصین ما که شماره های تماسشون هم در متن موجود هم در انتهای وب سایت ارسال کنید.

روی شماره زیر فقط ضربه بزنید

00905346443920

سپس:

با تایید شما و چک کردن محصول پس از واریز کارت به کارت تومانی محصول شما کمتر از چند ثانیه خریداری میشود و حالا باید منتظر تحویل  محصول خود در محل اعلام شده باشید. راستی به سراسر ایران ارسال داریم . شما فقط محصولتون رو انتخاب کنید و نگران انتقال وجه نباشید این کار را به مستر کارت ما بسپارید. 

معرفی تعدادی از محبوب ترین فروشگاه و برندهای مطرح دنیا 

زارا Zara

زارا برندی اسپانیایی است که در زمینه پوشاک، عطر،زیورآلات و مد فعالیت دارد. کمتر شخصی هست که نام این برند محبوب را نشنیده باشد. زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز است. این برند هرساله حدود 12000 طرح جدید وارد بازار می کند. برند Zara دارای 801 تامین کننده و 7/779 کارخانه در سراسر دنیا می باشد.

سایت  ZARA

فروشگاه های مطرح دنیا

 

ماسیمودوتی Massimo Dutti

شرکت پوشاک اسپانیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع پوشاک مردانه و زنانه، همچنین تولید عطر فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۸۵ توسط طراح اسپانیایی؛ آرماندو لاساوکا در بارسلون تأسیس شد و در سالهای نخست فعالیت خود، تنها بر تولید لباس مردانه، (به ویژه پیراهن) متمرکز بود. برند ماسیمو دوتی در سال ۱۹۹۱ توسط گروه ایندیتکس خریداری شد. شرکت ماسیمو دوتی امروزه مالک شبکه‌ای از ۷۸۱ شعبه بوتیک در ۷۵ کشور جهان می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توردرا، اسپانیا قرار دارد.

سایت Massimo – dutti

فروشگاه های مطرح دنیا

لویی ویتون Louis Vuitton

که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتون تأسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت‌افزار و کتاب می‌باشند. لویی ویتان یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند.

سایت برند Louis Vuitton

فروشگاه های مطرح دنیا

برند اچ اند ام  H&M

برندی سوئدی و چند ملیتی خرده فروش لباس است. به دلیل ارائه محصولات فست فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، کودکان و نوجوانان شناخته شده است. این شرکت در رتبه دوم از بزرگترین عرضه‌کنندگان لباس در جهان شناخته می‌شود.

سایت برند H&M

فروشگاه های مطرح دنیا

برای خرید محصول خود از سایت های معتبر دنیا وارد فروشگاه شوید

شعار مجموعه ما ، رضایت مندیسرعت عملکرد خرید تا تحویل نزد مشتری و امنیت کالا می باشد قطعا رضایت شما باعث رشد ماست

تماس و راه های ارتباطی با ما

1-شماره تماس زیر از طریق پیام رسان ها (واتساپ و تلگرام و..)

00905346443920

 

2-برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما فقط کافیست روی شماره زیر ضربه بزنید

00905346443920

یا

Qr Code

3-راه ارتباطی سوم در پایین صفحه پاسخ گوی آنلاین آماده پاسخ دهی می باشد.ß

 

کانال تلگرام ما ⇓

خرید آنلاین از سایت و فروشگاه های برتر دنیا
https://t.me/turkeymeh

 

صفحه اینستاگرام ما ⇓

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *