زمان ارسال بار از مسکو به تهران

زمان ارسال بار از مسکو به تهران

زمان ارسال بار از مسکو به تهران

زمان ارسال بار از مسکو به تهران، زمانبندی در هر شغل و حرفه ای یکی از مهمترین عوامل پیشرفت هر فرد یا آن مجموعه می باشد به خصوص زمانی که شما کالای خود را از کشورهای دیگر تأمین می کنید. به همین خاطر مقاله ای با محتوای زمان ارسال بار از مسکو به تهران آماده ساختیم تا با در نظر گرفتن همه جوانب پیش رو، قدمی در جهت پیشرفت کاری شما عزیزان برداریم. 

چرا روسیه؟

روسیه کشوری است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی گزینه ای مناسب برای تأمین کالا محسوب می شود. همچنین جغرافیای وسیع روسیه نقش مهمی در فعالیت اقتصادی آن دارد. به گونه ای که برخی منابع تخمین میزنند روسیه بیش از 30 درصد از منابع طبیعی جهان را در دست دارد. روسیه دارای مقدار زیادی  نفت، گاز طبیعی و فلزات گران‌بها است که سهم عمدهٔ صادرات روسیه را تشکیل می‌دهد.

کشورهای صادر کننده به روسیه

کشورهای برتر صادرکننده به روسیه عبارتند از : چین ، آلمان ، بلاروس ، ایالات متحده امریکا و ایتالیا . بیشترین مبدا واردات به ترتیب در قاره های اروپا ، آسیا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آفریقا می باشد .

کالاهای وارداتی روسیه 

مجموع واردات کشور روسیه در سال 2017 ، 221 میلیارد دلار بود که همین امر این کشور را به 19 مین صادر کننده بزرگ جهان تبدیل کرد. بیشترین کالای وارداتی روسیه به ترتیب شامل ماشین آلات ، حمل و نقل ، مواد شیمیایی ، فلزات ، منسوجات ، پلاستیک و لاستیک ، متفرقه ، مواد معدنی ، کفش و کلاه ، کاغذ ، سنگ و شیشه ، محصولات چوبی می باشد.

از این رو…

کشورهای زیادی در بخش عمومی و خصوصی بخش زیادی از مواد و محصولات خود را از این کشور تأمین می کنند. تجار ایرانی یکی از با سابقه ترین درخواست کنندگان این محصولات هستند.

شرکت کارگو بار مهرگان در روسیه 

شرکت کارگو مهرگان در شعبه روسیه با بیش از چند دهه تجربه، سالهاست هموطنان گرامی را در زمینه ارسال و فریت بار از روسیه به ایران همراهی و همیاری می نماید. برای اطلاع از شرایط همکاری با مجموعه می توانید از طریق شماره تماس های زیر با متخصصین در ارتباط باشید و از شرایط کار و ارسال و دریافت بار خود کسب اطلاع نمایید. 

ارتباط با متخصصین شرکت مهرگان کارگو روسیه از طریق واتساپ با شماره تماس های زیر⇓
00989335537964

زمان ارسال بار از مسکو به تهران

وابسته به شرایط، نوع و وزن کالا شرکت مهرگان کارگو بار شما را در پایتخت روسیه، شهر مسکو دریافت کرده و در کوتاه ترین فاصله زمانی بین 5-7 روز کالای شما را در انواع شهرهای ایران تحویل خواهد داد. 

راه های اطلاع از هزینه باربری از روسیه به ایران

1- برای اطلاع از هزینه بابری محصولات خود به لینک روبه رو مراجعه نمایید هزینه های باربری روسیه به ایران

2-ارتباط با متخصصین از طریق واتساپ با شماره تماس های زیر

00989335537964

برای ارسال محصول و بار خود ابتدا …

-خود را به یکی از متخصصین شرکت وصل نمایید.

-اطلاعات ذکر شده را برای مشاورین ارسال نمایید.

– مبدا تحویل بار و مقصد دریافت کالا را با متخصصین در میان بکذارید.

-بعد از توافق قیمت و زمانبندی بار خود را به انبارداری تحویل دهید. 

– قراردادی بین شما و شرکت تنظیم خواهد شد. (به صورت حضوری یا غیر حضوری)

-طبق زمان ابلاغ شده بار خود را در محل اعلام شده در کشور ایران دریافت خواهید کرد.

◊امانت داری وظیفه و اعتماد شما باعث افتخار ماست◊

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

00989335537964

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *