ترکیه ناحیه مرمره شهر چاناق ‌قلعه

ترکیه ناحیه مرمره شهر چاناق ‌قلعه

ترکیه ناحیه مرمره شهر چاناق ‌قلعه ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ترکیه ناحیه مرمره شهر چاناق ‌قلعه شهری و بندری در ترکیه است ، در استان akanakkale ، در سواحل جنوبی Dardanelles در باریکترین نقطه آنها. جمعیت این شهر 186116 نفر (برآورد سال 2014) است.

تاریخ شهر چاناق ‌قلعه 

نخستین ساکنان منطقه ، که میزبان تمدن های زیادی بودند ، در شبه جزیره بیگا ، در مورد هویت و سبک زندگی این مهاجران اولیه ، اطلاعات بسیار کمی شناخته شده است. بر اساس برخی از کاوش ها و تحقیقات ، اولین شهرک های منطقه در کومپه تأسیس شده است.

یونانیان ائولی در قرن هشتم قبل از میلاد در این سرزمین مستقر شدند و مستعمرات تجاری در منطقه به نام ائولیس تأسیس کردند. این منطقه در قرن هفتم قبل از میلاد و تحت کنترل پارس ها در قرن ششم قبل از میلاد تحت کنترل لیدی ها قرار گرفت.


شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود :

۰ تا ۱۰۰ ترکیه 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com


Troy باستانی

قسمت غربی شبه جزیره بیگا که Troy باستانی در آن واقع شده بود Troas نامیده می شد. اسکندریه ترواس ، یک شهرک مهم منطقه ، یک بندر تجارت آزاد و یک مرکز تجاری غنی در زمان روم بود. بعداً در قرن دوم میلادی ، این منطقه مورد حمله گاتها قرار گرفت. 

از سال 1920 تخمین زده می شد که این شهر تقریباً 22000 نفر جمعیت داشته باشد. شهر بندری فعال ، همانطور که در گذشته باستان بوده ، یک نقطه توقف برای کشتی ها است که از طریق این تنگه عبور می کنند.

آموزش و تحصیلات

خدمات آموزش در سطح شهر بالاتر از میانگین کشور است. 13 مدرسه عالی و یک کالج در محدوده شهر وجود دارد. دانشگاه مکتب akanakkale Onsekiz دارای 12 دانشکده ، 4 موسسه ، 9 دانشکده 4 ساله ، 14 مدرسه حرفه ای است و بیش از 52000 دانشجو را در همه مناطق خدمت می کند. 30 درصد از جمعیت شهر فارغ تحصیل های دانشگاه هستند

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *