ترکیه ناحیه مرمره شهر قوجاایلی

ترکیه ناحیه مرمره شهر قوجاایلی

ترکیه ناحیه مرمره شهر قوجاایلی ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ترکیه ناحیه مرمره شهر قوجاایلی,  از استان های ترکیه می باشد در قسمت آسیایی ترکیه واقع شده است و در قسمت شرقی دریای مرمره قرار دارد  مرکز ان شهر ازمیت نام دارد که گاهی با نام قوجاایلی نیز شناخته می‌شود. جمعیت استان قوجاایلی ۱.۸ میلیون نفر و مساحت آن، ۳.۶ هزار کیلومتر مربع است. دین غالب مردم استان را اسلام تشکیل می‌دهد که خود به دو مذهب سنی و شیعه تقسیم می‌شود. زبان مردم قوجاایلی، ترکی است.از مهم‌ترین شهرهای استان قوجاایلی می‌توان به ازمیت و گبزه اشاره کرد.

حکومت مرکزی شهر قوجاایلی

ترکیه ناحیه مرمره شهر قوجاایلی در کنار بقیه استان‌های کشور ترکیه، زیر نظر حکومت مرکزی قرار دارد. این حکومت، پارلمانی دموکراتیک است و از قوه مقننه، مجریه و قضاییه تشکیل می‌شود. مجلس ملی کبیر ترکیه، قوه مقننه را در دست دارد، هیئت وزرا، قوه مجریه را اداره می‌کند و قوه قضاییه، سازمانی مستقل از دولت و مجلس است. رئیس جمهور در صدر کشور و نخست وزیر در راس حکومت قرار می‌گیرد.

آب و هوای قوجاایلی

گرم و معتدل گزارش شده است. بیشترین میزان بارندگی در فصول سرد سال صورت می‌گیرد و متوسط دما در طول سال از ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند. تابستان‌های قوجاایلی گرم و مرطوب و زمستان‌های آن سرد و نمناک است.  

قاجاایلی با ۵ بندر و ۳۵ لنگرگاه

صنعتی، مرکزی مهم در حمل و نقل بین‌المللی به شمار می‌رود. بزرگراه D100  که اروپا را به آسیا متصل می‌کند و تا مرز های ترکیه-ایران امتداد می‌یابد از این استان عبور می‌کند. هم‌چنین ایستگاه قطار ازمیت یکی از پر رفت و آمد ترین ایستگاه‌های ترکیه محسوب می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به استان قوجاایلی فرودگاه‌های بین‌المللی آتاتورک و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در استانبول به ترتیب در فاصله ۸۰ و ۴۵ کیلومتری از ازمیت قرار دارند.

 


شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود :

۰ تا ۱۰۰ ترکیه 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

 

 

 

 

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *