ترکیه ناحیه مرمره شهر ادرنه 

ترکیه ناحیه مرمره شهر ادرنه 

ترکیه ناحیه مرمره شهر ادرنه ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ترکیه ناحیه مرمره شهر ادرنه  : شهری در استان شمال غربی ترکیه، نزدیک به مرز یونان و بلغارستان است. ادرنه به عنوان سومین شهر پایتخت امپراتوری عثمانی از سال 1369 تا 1453 خدمت می کرد ، جمعیت تخمینی این شهر در سال 2014 برابر 165.979 نفر بوده است.نام عثمانی ادرنه از نام یونانی گرفته شده است. در سال 2018 ، باستان شناسان بقایای یک کلیسای بیزانس را کشف کردند. این کلیسا در حدود 500 میلادی ساخته شده است و یک ساختمان اولیه دوره بیزانس است.

اقلیم ادرنه

ادرنه دارای آب و هوای مرطوب حاشیه ای نیمه گرمسیری مدیترانه ای دارد،  تنها یک ماه تابستان کمتر از 40 میلی متر (1.6 اینچ) بارندگی دارد و از طبقه بندی آن به عنوان نیمه گرمسیری کاملاً مرطوب جلوگیری می کند.و تابستان های خشک و معتدل و زمستانهای سرد ، مرطوب و گاه برفی است.

ادرنه کجاست

ادرنه در فاصله 7 کیلومتری یونان و 20 کیلومتری مرزهای بلغارستان واقع شده است و به دلیل مساجد ، گنبدها و مناره های بسیار مشهور است. مسجد سلیمیه ، در سال 1575 و توسط بزرگترین معمار ارشد ترکیه ،به نام  میمار سینان  طراحی شده است و یکی از مهمترین بناهای تاریخی این شهر است. این کشور دارای بالاترین مناره های ترکیه است ، درارتفاع 70.90 متر, این مسجد با نام سلطان سلیم دوم شناخته می شود و صنایع دستی با کاشی های ارزشمند و نقاشی های زیبا پوشانده شده است. و بازار علی پاشا از معروف ترین بازار این شهر زیبا محسوب می شود.


شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود :

۰ تا ۱۰۰ ترکیه 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *