ترکیه ناحیه مدیترانه شهر آنتالیا

ترکیه ناحیه مدیترانه شهر آنتالیا

ترکیه ناحیه مدیترانه شهر آنتالیا ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ترکیه ناحیه مدیترانه شهر آنتالیا, آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که در غرب این کشور و در شمال دریای مدیترانه واقع است .  یکی از شهرهای پرجاذبه و خوش آب و هوا با لوکس ترین هتل ها و بهترین خدمات و امکانات رفاهی , مراکز خرید از برترین برند های دنیا  و رستوران های لاکچری که بسیار پر زرق و برق هستند با غذاهای لذیذ , ساحل ها یی شنی با آبی نیلگون می باشد . واحد پول این شهر لیر و فاصله زمانی یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است .

موقعیت جغرافیایی 

آنتالیا ترکیه شهری در سواحل مدیترانه است و بزرگترین ساحل دریایی بین المللی ترکیه می باشد . کوه های تا روس به موازات مدیترانه در مجاورت آن قرار دارد . این ناحیه ساحلی از سه طرف با کوه و از یک طرف با دریا محصور شده . کوه ها با شیب تند به دریا می رسند و خلیج های طبیعی در این منطقه ایجاد کرده اند . مرکز شهر بر روی یک سطح صخره ای صاف قرار دارد که به ساحل نزدیک می باشد.

آب و هوای شهر آنتالیا ترکیه

این منطقه توسط کوه های تا روس از بادهای شمالی محفوظ می گردد . آنتالیا آب و هوای مدیترانه ای با تابستان گرم و خشک و زمستانی معتدل و بارانی دارد.  هوای آنتالیا در حدود ۳۰۰ روز سال آفتابی است .

ویژگی شهر 

کالیسی با خانه های تاریخی عصر عثمانی در خیابان های سنگ فرش شده مرکز قدیمی آنتالیا است که دارای هتل ها , بارها , کلاب ها , رستوران ها و مراکز خرید می باشد . جمهوریت میدان اصلی شهر بوده که مکانی برای ایجاد نمایشگاه های هوای آزاد است .این شهر دارای مکان هایی با معماری و فرهنگ های لوسیان , پمفیلیان و هلنیست , رومی , بیزانس , سلجوقی و عثمانی است . 

جاذبه ها طبیعی آنتالیا 

  • اسکله قدیمی آنتالیا 
  • آبشار دودن 
  • آسپندوس 
  • ترمسوس 
  • کوه المپ 
  • شهر پرگ

 


شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود :

۰ تا ۱۰۰ ترکیه 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *