ترکیه ناحیه دریای سیاه شهر بارتین

ترکیه ناحیه دریای سیاه شهر بارتین

ترکیه ناحیه دریای سیاه شهر بارتین ۲۰۲۱-۲۰۲۲

ترکیه ناحیه دریای سیاه شهر بارتین , بارتین شهری در شمال ترکیه و منطقه مرکزی استان بارتین است . این شهر در ۱۴ کیلومتری کشور در رودخانه بارتن واقع شده است که برای کشتی های بین شهر و ساحل دریای سیاه قابل مرور است. رودخانه بارتین تنها رودخانه قابل حمل برای کشتی ها در ترکیه است. جمعیت  بارتین حدود ۵۰ هزار نفر می باشد . 

مناظر بارتین 

ستون های باز التی بارتین که قدمت ۸۰ میلیون ساله دارد با چشم انداز زیبایش یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بارتین می باشد .مناظر اصلی شامل قلعه ، دو کلیسا ، تخت خواب ، بنای تاریخی کوش کایاسی و غار زنزیوا در مرکز شهر است. بخش هایی از شهر باستانی مانند تالار گفتگو ، کاخ شورا ، جاده افتخار ، تئاتر ، آکروپولیس و یک کلیسای کوچک در حال حاضر در زیر زمین قرار دارد . خانه های چوبی بارتن ویژگی های معماری حرکات هنری را به نمایش می گذارد . 

اقلیم بارتین

بارتین دارای آب و هوای اقیانوسی , مرطوب نیمه گرمسیری گذرا است و آب و هوای اقیانوسی خنک تابستان.در تمام سال با بارندگی شدید و یکنواخت توزیع شده است. تابستان ها بسیار گرم و مرطوب و زمستان ها سرد و مرطوب است .بارش در فصل بهار شدید است. بارش برف بین ماه های دسامبر و مارس کاملاً متداول است ، یک یا دو هفته باران می بارد و به هنگام بارش برف می تواند سنگین باشد.

 


شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود :

۰ تا ۱۰۰ ترکیه 

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *