اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022، جاذبه های تفریحی و تاریخی ازمیر ترکیه، جاذبه های مهم کشور ترکیه، کدام شهر ترکیه زیباست، جاذبه های دیدنی مانیسا ترکیه، همراه شما هستیم با اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022 دو شهر واقع در ناحیه اژه ترکیه و قصد داریم با ارائه این خدمات شما ار برای سفری شگفت انگیز آماده کنیم. 

ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در سواحل اژه قرار دارد و توسط یونانیان تأسیس شد. سراسر جنوب ازمیر دارای سواحل زیبای ماسه‌ای، آثار تاریخی متعدد از دوره‌های پیشین همانند شهر تاریخی افس که یکی از بزرگ ‌ترین و زیباترین شهرهای باستانی در دنیا و آب‌های معدنی در سواحل چشمه و … همه ساله شمار زیادی گردشگر علاقه‌ مند به دریا و آثار تاریخی را به خود جلب می ‌نماید.

اماکن تفریحی ازمیر

تله فریک ازمیر(تله کابین ازمیر)

تله کابین ازمیر از جاذبه های محبوب ازمیر است. در بالای این تله کابین نمایی زیبا از شهر ازمیر در ارتفاع ۴۲۳ متری را خواهید دید. در بالای این منطقه پارکی زیبا با امکانات گردشی محیا است که می توانید برای گذراندن ساعاتی دلچسب از آن بهره مند شوید. 

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

اپتیموم اوت لت (Optimum)

این مرکز خرد با فروشگاه های معتبر داخلی و بین المللی مکانی مناسب برای خرید انواع کلا و اجناس است. بهترین برندهای دنیا در این مکان قرار دارند. رستوران های متنوع با انواع سلیقه و ذائقه اماده پذیرایی از شما هستند. این مجموعه دارای تراس پیست اسکیت، زمینی برای بازی و سرگرمی کودکان دارد که در فاصله کمی از فرودگاه قرار دارد.

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

کولتور پارک (Kültürpark)

این پارک مکان نمایشگاه های جهانی ازمیر است که هم مکانی فرهنگی و هم برای بازی و سرگرمی است. موزه ای در این پارک قرار دارد که به سبک فرهنگ و زندگی ترک ها اشاره می کند. باغ های مختلف، باغ وحش و رستوران از دیگر امانات این مجموعه می باشد. 

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

پارک اوت لت ازمیر(Park Outlet)

این مجموعه شامل بیش از ۸۰ نوع برند و ۶۵ فروشگاه است که محصولاتی بی نظیر از لوازم منزل، خدمات الکترونیکی و تجاری، کالاهای دیجیتالی و انواع چرم و مد و همچنین محصولات متنوع دیگر را ارائه می دهد. در این مرکز خرید محیطی برای سرگرمی کودکان وجود دارد که شرایط را برای ساعاتی خرید و گردش دلچسب برایتان محیا می کند. سینما، سرگرمی و فود کورت های متنوع از دیگر خدمات این مجتمع می باشد.

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

بازار کمرالتی

کمرالتی بازاری رنگارنگ و سنتی است که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید گردش در آن بسیار دلچسب است. این بازار نظر علاقه مندان به عتیقه و لوازم سنتی و قدیمی را به خود جلب می کند. در این بازار انواع خوراکی و شیرینی های ترکیه وجود دارد و میل کردن غذاهای دریایی در رستوران های آن لحظاتی شیرین را در سفر برایتان ثبت می نماید. در این بازار علاوه بر لوازم تزئینی، انواع ادویه و خوراکی موجود است. 

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

از دیگر مراکز خرید ازمیر عبارتند از:

آگورا (Agora ) – اوت لت سلوی – مدیا مارکت (Media Markt İzmir)- فروم برنوا ( Forum Bornova)- کیپا- اسما کاتی

برای دیدن مناطق تاریخی شهر ازمیر به لینک روبه رو مراجعه کنید مراکز تاریخی ازمیر

مانیسا

مانیسا با نام تاریخی مگنیسا شهری بزرگ در منطقه اژه ترکیه و مقر اداری استان مانیسا است. مانیسای مدرن یک مرکز رونق صنعت و خدمات است ، که از نزدیکی آن به شهر بندر بین المللی و مرکز کلانشهر منطقه ای ازمیر و بخاطر کشورهای حاصلخیز و غنی از کمیت و تنوع تولیدات کشاورزی بهره می برد.

اماکن تفریحی مانیسا

مرکزخرید مگنسیا ای وی ام (Magnesia Shopping )

این مرکز خرید جذاب با فروشگاه ها و سنتر های بزرگ و درجه یک در مانیسا ترکیه قرار دارد. تنوع و زمینه محصولات در این مجتمع بسیار است و شما می توانید کلی خرید های عالی داشته باشید. در این مجتمع رستوران و سینما سه بعدی نیز وجود دارد که لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد.

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022 پارک طبیعت مسیر

پارک طبیعی مسیر پارکی مناسب برای پیاده روی و گردش است که دارای آلاچیق های چوبی است. در این پارک با صفا می توانید ساعاتی را در آرامش و لذت سپری کنید و از زیبایی های پارک بهره مند شوید. 

اماکن تفریحی ازمیر و مانیسا 2021-2022

برای دیدنی مناطق تاریخی مانیسا به لینک روبه رو مراجعه نمایید مناطق تاریخی مانیسا 

شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود 

۰ تا ۱۰۰ ترکیه

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *