اماکن تفریحی آیدین و عشاق 2021-2022

اماکن تفریحی آیدین و عشاق 2021-2022

اماکن تفریحی آیدین و عشاق 2021-2022، با سلام و احترام. با معرفی اماکن گردشی و تفریحی دو شهر در ناحیه اژه ترکیه همراهتان هستیم. امیدواریم با استفاده از اطلاعاتی درباره اماکن تفریحی آیدین و عشاق 2021-2022 سفری را برای بازدید از این زیبایی ها ترتیب دهید و خاطرات خوشی را ثبت نمایید. 

آیدین (کوش آداسی)

این شهر در قلب دره تحتانی رودخانه Büyük Menderes (رود Meander باستان) در موقعیت فرماندهی منطقه واقع شده است که از کوه های دره تا پایین ساحل گسترش می یابد. شهر آیدین از زمان های بسیار قدیم به باروری و بهره وری مشهور بوده است. انجیر  شناخته شده ترین محصول استان است. استان آیدین جایی است که تعدادی از مکانهای تاریخی و مراکز گردشگری  بین المللی در آن متمرکز شده اند. آب و هوا در طول سال در این منطقه گرم است.

اماکن تفریحی آیدین

ساحل بانوان

این ساحل در ۲ کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد که یکی از محبوب ترین سواحل شنی به شمار می رود. در این ساحل زیبا رستوران و کافه هایی قرار دارد و همچنین سرگرمی هایی از قبیل: ورزش های آبی و کرایه چتر و آفتاب گرفتن و … امکان پذیر است. 

جزیره کبوتر

این جزیره کوچک توسط جاده باریکی به شهر وصل می شود. این جزیره خانه پرندگان است که به نوعی سمبل کوش آداسی به شمار می رود. در زمان عثمانی این منطقه به دلیل موقعیت استراتژیک خود، برای فعالیت های نظامی مورد استفاده بود. در جزیره قلعه ای روی تپه قرار دارد که  به عنوان قلعه بیزانس یا دزدان دریایی شناخته می شد که علیه حمله دزدان دریایی از آن استفاده می کردند.

جمعه بازار کوش آداسی

این بازار بسیار متنوع و بزرگ است و اقلام بسیاری از میوه و سبزیجات، خوراکی و انواع لباس و کالا های دیگر با قیمتی ارزان در این بازار عرضه می شود. قیمت ها در روز بیشتر است اما به محض نزدیک شدن به غروب کلیه اجناس با قیمت پایین تری به فروش می رود. 

ستور مارینای کوش آداسی (Setur Marina)

ستور مارینای کوش آداسی یکی ازتفرجگاه های دریای اژه است. این منطقه با امکانات ویژه زندگی دریایی و هم در پشتیبانی فنی با استانداردهای بالا خدمات رسانی می کند. مارینا Setur Kuşadası بسیار نزدیک به مراکز جذاب تاریخی و گردشگری دریای اژه واقع شده است. علاوه بر شهر باستانی افسس، خانه مریم مقدس، کلیسای سنت جان و معبد آرتمیس، معابد آفرودیت و آپولو و شهرهای باستانی مایلتوس و پریانه در نزدیکی مارینا قرار دارند. این منطقه دارای زیبایی بکر و دیدنی های بسیار است.

ناحیه بندرگاه

این بندرگاه که امروزه به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته در دهه ۶۰ بازسازی شد. در این منطقه هنوز هم می توانید شاهد خانه های شاهزاده الواری در قرن نوزدهم که به سبک معماری سنتی ساخته شده باشید. همچنین در این منطقه کاروانسرایی وجود دارد که سال ساخت آن مربوط به ۱۶۱۸ میلادی است. همچنین بازاری روبروی بارانداز بندر موجود است که می توانید انواع سوغاتی های ترکی را از آنجا تهیه کنید. 

برای مشاهده اماکن تاریخی کوش آداسی لینک روبه رو را کلیک نمایید اماکن و جاذبه های تاریخی آیدین (کوش آداسی)

شهر عشاق (Uşak)

عشاق یا اوشاک شهری در قسمت داخلی منطقه اژه ترکیه است. این منطقه به دلیل چهارراه فلاتی و آب و هوایی و محصولات کشاورزی یک پایگاه صنعتی قوی به شمار می رفت . اوشاک اولین شهری در ترکیه بود که دارای شبکه برق شهری بود و اولین شهری بود که در دوران عثمانی ، یک قرارداد روابط کار مشترک بین کارمندان صنعت چرم و کارگران امضا شد. اینجا بود که اولین کارخانه جمهوری خواه ترکیه، یک پالایشگاه قند، از طریق ابتکار بخش خصوصی در میان تجار محلی راه اندازی شد. امروزه سنت کارگری در اطراف دو منطقه صنعتی ادامه دارد.

اماکن تفریحی عشاق

فستیوا اوت لت

فستیوا اوت لت مرکز خرید بزرگی با مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع است. این اوت لت ۶۴ فروشگاه متنوع و پارکینگی با ظرفیت ۳۰۱ خودرو دارد. این فستیوا باعث ایجاد ۱۰۰۰ شغل شده است که در آن فروشگاه های برند معروف جهان، بازی و سرگرمی برای کودکان، کافه و رستوران، خرده فروشی، بازار تکنولوژی، ساخت و ساز و … فعالیت می کنند. 

مرکز خرید کارون  (Karun Alisveris Merkezi)

مرکز خرید کارون مجتمعی لوکس و مدرن است که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده است. ۲۸ فروشگاه از برندهای مطرح دنیا در این مجتمع وجود دارند. کافه و رستوران و سالن سینمای ۴ بعدی و سالن بولینگ نیز در این مجتمع قرار دارند. شما می توانید ساعات خوشی را در این مجتمع به خرید و گردش بپردازید.

پارک طبیعی کانیون اولوبی

پارک طبیعی کانیون اولوبی یک پارک طبیعی بزرگ و دومین کانیون بعد از گراند کانیون ایالات متحده آمریکا در منطقه اولوبی استان عشاق ترکیه است که زیستگاه مناسب برای گونه‌های مختلف حیوانات و گیاهان است. کانیون اولوبی دارای ۱۱۹ هکتار را پوشش می‌دهد که طول این کانیون به ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر می‌رسد. در این منطقه دره‌های عمیق ۱۰-۳۰ متری و ارتفاع ۵۰-۵۵ متری وجود دارد و دارای سه تراس قناری است. همچنین دارای تپه‌های مخروطی در امتداد کانیون است.

پارک طبیعی دره تاشیران (Tasyaran Vadisi Tabiat Parki)

این دره که در ۴۵ کیلومتری مرکز شهر در جاده Uşak–zmir قرار دارد. در نتیجه حرکت آب ، باد و حرکات زمین ساختی شکل گرفته است. صخره هایی که دره را پوشانده و از زمین رنگ های مختلفی به خود می گیرند ، به عنوان پالت رنگی یک نقاش به نظر می رسند. گیاهان منحصر به فرد وسازه های زمین شناسی نظر هر بیننده ای را جلب می کند.

تصور بر این است که علاوه بر آب، موادی مانند شن که توسط این رودخانه حمل می شود باعث فرسایش سنگها می شوند. بسیاری از حوضچه های کوچک این منطقه پر از شن است که توسط آب آورده شده است. آب ورودی به سیستم های ترک خورده دره ای که از گسل های زلزله باز شده است مانند آسیابی با جریان های قوی و سنگریزه هایی که حمل می کند، آسیاب شده و در طول هزاران سال چنین اشکال خارق العاده ای ایجاد کرده است.

برای مشاهده اماکن تاریخی عشاق لینک روبه رو را کلیک نمایید اماکن و جاذبه های تاریخی عشاق

شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود 

۰ تا ۱۰۰ ترکیه

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *