اماکن تاریخی شهر حکاری و اردهان 2021

اماکن تاریخی شهر حکاری و اردهان 2021

اماکن تاریخی شهر حکاری و اردهان 2021

اماکن تاریخی شهر حکاری و اردهان 2021 ، با احترام. حکاری شهری در ترکیه که در چند کیلومتری مرز ترکیه و عراق واقع شده. نام این شهر از واژه آشوری akkare به معنی شخم زدن و کشاورز است. این منطقه دارای آب و هوای قاره ای و از ناحیه های کرد نشین ترکیه می باشد. در ادامه  با معرفی  اماکن تاریخی شهر حکاری 2021 همراه شما عزیزان خواهیم بود. 

اماکن تاریخی شهر حکاری 2021

دهکده کوناک (Qodchanis)

کوناک دهکده ای کوچک در استان حکاری ترکیه است. این روستا در حدود 20 کیلومتری شمال شرقی مرکز استان Hakkâri در نزدیکی مرزهای ایران و عراق ، در منطقه Barwari علیا واقع شده است. یکی از تنها بناهایی که در این مکان هنوز پابرجاست ، کلیسای پدرسالار مار شالیتا است. نام این روستا به معنای “مقدس” است. بعد از سالها جنگ و شورش مدتها بود که، قدانیس از جهان خارج بود تا اینکه در سال 1829، یک مسافر آلمانی آن را کشف کرد.

اماکن تاریخی شهر حکاری 2021

اماکن تاریخی شهر اردهان

قلعه شیطان (Şeytan Kalesi)

قلعه شیطان قلعه ای در Çıldır در استان اردهان ترکیه است. صخره های اطراف قلعه به اندازه دیوارهای آن جهت محافظت از آن مهم بودند. این قلعه از دوره دوره هلنیستی تا دوره عثمانی به طور مداوم مورد استفاده بوده. نام این قلعه به معنی “قلعه شیطان” از این افسانه نشأت گرفته است که در گذشته یک روح شیطانی یا یک شیطان در منطقه دیده می شده که هنوز هم به عنوان یک خرافات در بین ساکنان منطقه زنده مانده است.

اماکن تاریخی شهر حکاری و اردهان 2021

شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود 

۰ تا ۱۰۰ ترکیه

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *