اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021، با عرض ادب و احترام. بیتلیس شهری 7 هزار ساله در شرق ترکیه و در ارتفاع 1545 متری 15  کیلومتری دریاچه وان ، در دره شیب دار رودخانه بیتلیس ، از شاخه های دجله واقع شده است. در ادامه با معرفی اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021 همراه شما خواهیم بود و قصد داریم با ارائه این اطلاعات شما را برای بازدید از این بناهای تاریخی زیبا آماده کنیم. با سپاس از همراهی شما دوستداران. 

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

دریاچه و آتش فشان نمروت

نمروت آتش فشانی خفته در شرق ترکیه، نزدیک به دریاچه وان است. این آتشفشان به نام پادشاه نمرود نامگذاری شده است که گفته می شود حدود 2100 سال قبل از میلاد بر این منطقه حکومت داشته است. نیرومندترین فوران نمروت در پلیستوسن رخ داد. بسیاری از فوران های کوچک در حین هولوسن رخ داده است ، آخرین مورد در سال 1692. قله آتشفشان یک دهانه بزرگ است که میزبان سه دریاچه است. نمروت  در اوایل دوره کواترنر یعنی حدود 1 میلیون سال پیش شکل گرفته است.

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

گوستان سلجوک 

سلجوک گورستانی با سنگ قبرهای برجسته 400-700 ساله، در جنوب شرقی ترکیه است که بخشی از فهرست جهانی یونسکو محسوب می شود. مکان واقع در استان بیتلیس ، منطقه اهلات ، که در میان “Kubbetul-Islam” (گنبد اسلام) در سراسر جهان است.”این میراث متشکل از معماری است. اما ، اهلات امروز موجودیت خود را بیشتر با سنگ قبرهای چرمی غول پیکر و نوع سیست در نکروپلیس مربع بدست می آورد. ” نکروپلیس میدان سلجوقی ، ساخته شده در زمینی به مساحت 220 متر مربع ، همچنین شامل بیش از 8000 مقبره با نقش برجسته و کنده کاری شده است. در صورت حفاری در کل منطقه می توان بیش از 1000 مقبره را کشف کرد. گورستان مربع همچنین به عنوان بزرگترین گورستان تاریخی اسلامی در جهان ترک-اسلامی شناخته می شود.

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

پل کاسریک 

این پل در نزدیکی روستای کاسریک در مسیر شهر بیتلیس قرار دارد. قدمت این پل مربوط به قرن 17 می باشد. روستای کاسریک روستایی بکر و زیبا است که انارهای این روستا زبان زد است. 

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

موزه اهلات 

این موزه ۲۰۰ هکتاری در نزدیکی گورستان سلجوک قرار دارد. موزه دارای هنرهای تاریخی، باستان شناسی و مردم شناسی است که مربوط به دوره های رومی است. 

اماکن تاریخی شهر بیتلیس 2021

شرکت مهرگان سفر ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود 

۰ تا ۱۰۰ ترکیه

برای تماس از طریق واتساپ (whatsapp) با متخصصین ما در ترکیه روی شماره های زیر فقط کلیک نمایید

⇓⇓⇓

شماره تماس و افتتاح شرکت مهرگان در تاریخ 2021/1/1

کانال ما ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وب سایت ما ⇓

http://turkeymehr.com/

ایمیل ما 

info@turkeymehr.com

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *